Verstuur jij al nieuwsbrieven naar je klanten?

 

Hallo, 

Zou jij ook graag willen starten met het versturen van nieuwsbrieven naar jouw klanten? Maar zie je op tegen de organisatie ervan?nieuwsbrieven

Steeds vaker spreek ik ondernemers die de voordelen inzien om via nieuwsbrieven contact te onderhouden met hun klanten.

Maar eerlijk is eerlijk, het aandachtig opzetten en frequent versturen van relevante informatie kost behoorlijk wat tijd en werk. Reden genoeg om het dan maar niet te doen? Of ….? 

Onderstaand een aantal redenen om die gedachte te herzien:

 

 

  • Contact met je klanten

Middels je nieuwsbrief geef je handige en inhoudelijke tips aan je klanten. Informatie waar je klant iets aan heeft, zodat je nieuwsbrief met plezier wordt gelezen. Op deze manier blijven je klanten jou zien, ook nadat je opdracht is afgerond. Dit vergroot de kans dat je in de toekomst nog eens iets voor elkaar kunt betekenen.

 

  • Gemakkelijk veel mensen bereiken

Heb je een nieuw product of een nieuwe dienst? Maakt je bedrijf een nieuwe ontwikkeling door die je wilt delen? Via een nieuwsbrief bereik je grote groepen mensen. Maak in je nieuwsbrief gebruik van links naar je website of social media voor een nog groter bereik!

 

  • Promoot je producten en diensten

Hebben jouw klanten een duidelijk beeld van jouw product of dienst? Benoem en beschrijf deze in je nieuwsbrief, of licht er per nieuwsbrief één aspect uit waar je verder op ingaat. Hierdoor laat je jouw expertstatus zien, waardoor (potentiele) klanten je weten te vinden.

 

De organisatie van het versturen van nieuwsbrieven neem ik als VA graag van je over. Wil je in je nieuwsbrief aandacht vragen voor een workshop, training of webinar, gekoppeld aan een formulier waar geïnteresseerden zich direct kunnen aanmelden? Ook dit behoort tot de mogelijkheden. Ik bespreek ze graag met je in een vrijblijvend gesprek!

Hartelijke groet,

Nicole

Vorige Pagina